top of page

מיגון ארונות חשמל


ארונות חשמל ללא מיגון ראוי ומקצועי, עלולים להוות נזק לסביבה, לאור הקרינה האלקטרומגנטית הנפלטת מהארונות. בשנים האחרונות המודעות למיגון ובדיקות קרינה עלתה באופן משמעותי וזאת לאור הנתונים שמפורסמים אודות הקרינה הנפלטת ופוגעת בסביבה. את הנזק מהחשיפה לקרינה ניתן לחוש שנים לאחר החשיפה ובין יתר המחלות הנגרמות כתוצאה מהחשיפה היא מחלת הסרטן. חשיפה של יותר מ- 2 מיליגאוס בהחלט מהווה סיכון ממשי. מיגון ארונות חשמל באמצעות גבס או בטון אינו פותר את הבעיה ועל מנת להיות מוגנים יש להשתמש במיגון המיוצר על ידי בעלי מקצוע מובילים בתחום ובאמצעות חומרי גלם מאלומיניום, פלדת סיליקון וחומרים מיוחדים נוספים . חשוב שתזכרו כי כל חומר מיגון בו תשתמשו אינו יבטל את הקרינה אלא יפנה אותה אל אזורים פתוחים שלא מהווים סכנה לסביבה.


היכן מבצעים מיגון לארון החשמל

מיגון ארונות חשמל יש לבצע בקרב חברה מובילה ומוכרת בתחום אשר לה ניסיון רב בתחום. אין ספק כי כל בעל מקצוע באשר הוא יכול לבצע "מיגון" לארון החשמל ולבצע סגירה אך האם כל בעל מקצוע יכול לנתב את הקרינה לאזורים שאינם מזיקים לסביבה? לא בטוח. בבואכם לבחור חברה שתבצע את המשימה המתבקשת, עליכם לקחת בחשבון קריטריונים מסוימים בין היתר:

מקצועיות, עליכם לבחור בחברה מקצועית בתחום על מנת שהעבודה תתבצע בשלמותה ללא סייג וללא עוררין. למקצועיות חשיבות נעלה בהצלחת המשימה.

ניסיון, ככל שלחברה שבשרותיה אתם בוחרים ניסיון רב יותר בתחום, כך הסיכוי שהיא תתאים עבורכם פתרון אולטימטיבי גבוהה יותר.

וותק, חברה המבצע מיגון ארונות חשמל, ראוי שתחזיק צוות עובדים מקצועי בעל וותק רב בתחום.

עלויות, שוק מיגון ארונות חשמל הוא תחום חופשי ועל כן כל אחת מהחברות בה תבחרו תדרוש את המחיר הראוי לה בהתאם למחירון האישי שלה. עליכם לבחון את המחיר הנדרש בהתאם לעבודה המוצעת וביחס למחיר הממוצע בשוק.

הסמכות, בחנו את ההסמכות בהם מחזיקה החברה שאת שרותיה אתם עתידים לשכור.

אמינות ויושרה, משום שתחום מיגון ארונות חשמל הינו תחום שלא בהיר ברמה המקצועית לאדם מן הישוב, עליכם לבחור בחברה אמינה ומקצועית שעל עבודתה אתם סומכים.

מחפשים חברה מקצועית לביצוע מיגון ארונות חשמל? לא מתפשרים על טיב ואיכות העבודה? צרו קשר עוד היום עם CELLTEST ותזכו לשירות מוביל מידי בעלי מקצוע איכותיים, מקצועיים ואמינים. אנו לשירותכם בכל שאלה או בקשה, ללא עלות וללא התחייבות. מלאו את הפרטים ונציג מטעמינו יחזור אליכם במהרה.

bottom of page